W 2015 r. spółka wystąpiła o interpretację przepisów o VAT. Konkretnie chodziło o opodatkowania sprzedaży bonów i jej dokumentowania oraz podstawy opodatkowania dla świadczonych usług pośrednictwa. Podatniczka wyjaśniła, że w przyszłości będzie chciała oferować sprzedaż wirtualnych bonów, które będą w pełni przedpłacone przez klientów i wykorzystywane przez firmy do sprzedaży promocyjnej swoich produktów lub jako prezenty dla konsumentów końcowych. Z wniosku wynikało, że wykorzystanie bonów może nastąpić tylko i wyłącznie poprzez system rezerwacyjny za pośrednictwem strony internetowej, na którym będą znajdować się oferty od hoteli partnerskich, z którymi spółka nawiąże współpracę. Bony będą zaś „konsumowane" przez końcowych odbiorców do krótkich pobytów w hotelach partnerskich, a pobyty te będą z góry opłacone przez klientów (podmioty gospodarcze). Poszczególne rodzaje bonów będzie można wykorzystać dla odpowiednio skonstruowanych pakietów o ściśle określonych wartościach. Ceny zakupu bonów dla klientów prowadzących działalność w zależności od ilości, będą sprzedawane z rabatami od 8 do 15 proc. ich ceny nominalnej.