Sprzedawcy chcąc nakłonić użytkowników do skorzystania z oferty prześcigają się w sposobach nawiązania skutecznej narracji z klientem. Efektem tych działań nierzadko są skupiające uwagę fotografie reklamowanych produktów tzw. packshoty.
W dobie społeczeństwa informacyjnego, intensywnego rozwoju portali społecznościowych fotografie produktowe stały się głównym narzędziem komunikacji z klientem i siłą nakłaniającą do zakupu towaru. W tym celu sprzedawcy korzystają bądź z gotowych zdjęć oferowanych przez producentów, serwisów stockowych, bądź inwestują w posiadanie autorskiej bazy zdjęć, korzystając z usług fotografa czy grafika. W tym ostatnim przypadku, obok waloru estetycznego serwisu, unikalne fotografie stają się także czynnikiem, jaki wpływa na pozycjonowanie adresu URL serwisu internetowego, zwiększając jego konkurencyjność.
Czytaj też: Prawa autorskie: za cudze zdjęcia trzeba płacić
Bez względu jednak na to z jakiego rodzaju f...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.