- W ewidencji czasu pracy należy obecnie podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy. Czy dotyczy to także sytuacji, w których pracownicy mają stałe rozkłady czasu pracy i wykonują obowiązki zawsze w tych samych przedziałach godzin? – pyta czytelniczka.
Tak.
Ewidencjonując czas pracy należy obecnie podawać zarówno liczbę godzin pracy, jak też godzinę rozpoczynania i kończenia pracy. Nic w tym zakresie nie zmienia kwestia obowiązywania w stosunku do pewnej grupy pracowników stałych rozkładów czasu pracy. Dodatkowo należy pamiętać, aby podawać faktyczną sytuację, czyli liczbę rzeczywiście przepracowanych godzin (np. wraz z nadliczbowymi lub uwzględniając wyjście prywatne).
Czytaj też: Ewidencja czasu pracy niekiedy z pominięciem godzin pracy
Więcej do wpisania
W skład dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem czasu pracy pracownika wchodzi obecnie m.in. ewidencja czasu pracy, zawierająca informacje o: