FM Bank zmienia się w Nest Bank

FM Bank PBP po przejęciu przez brytyjski fundusz AnaCap przeprowadza dogłębny rebranding. Od listopada wszystkie jego placówki będą występować pod szyldem Nest Banku.

Aktualizacja: 06.09.2016 14:49 Publikacja: 06.09.2016 14:40

Nest Bank jest marką handlową FM Banku PBP, działającego dotychczas na rynku pod dwiema markami: Bank Smart i BIZ Bank. Z końcem października dotychczasowe marki handlowe, podobnie jak nazwa FM Bank PBP, zostaną zastąpione jednolitą marką handlową i nazwą Nest Bank.

W tym momencie bank ma 52 placówki własne i ponad 40 uruchomionych w ramach franczyzy, którą chce rozwijać głównie w mniejszych miastach. - Tygodniowo otwieramy 2 placówki franczyzowe, do końca roku będziemy ich mieli dwa razy tyle, czyli 80, plus 53 placówki własne. W ciągu półtora roku powinniśmy otworzyć 300 placówek franczyzowych" – zapowiada Bartosz Chytła, wiceprezes banku.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Finanse
G7 i UE chcą przejąć dochody z rosyjskich aktywów. MFW broni Kremla
Finanse
Byli studenci MIT ukradli 25 mln dol. w kryptowalucie. Zajęło im to 12 sekund
Finanse
Stan wiedzy o finansach jest w Polsce bardzo słaby
Finanse
Rośnie unijne wsparcie start-upów
Finanse
Mnogość pożyczek dla przedsiębiorstw w regionach