Reklama

Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia

Demografia to wyzwanie strategiczne, z którym handel sam sobie nie poradzi, to wyzwanie, które stoi przed całym państwem – ostrzegł Jarosław Sobczyk, członek zarządu Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, w rozmowie z Business Insiderem. Skomentował też wojnę cenową Biedronki i Lidla.

Publikacja: 19.05.2024 13:34

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci B

Jarosław Sobczyk

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka

Foto: materiały prasowe

ala

Ostatnie lata były wyjątkowo trudne dla handlu. Nie tylko branża musiała dostosować się do zakazu handlu w niedzielę, ale też uporać się z pandemią, wojną w Ukrainie, zerwanymi łańcuchami dostaw i presją cenową. Do tego dochodzą zmiany nawyków konsumenckich i postęp technologiczny, który wymusza na firmach nowy model działania. To jednak nie one są zdaniem Jarosława Sobczyka największym wyzwaniem stojącym obecnie przed polskim handlem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama