Reklama

Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia

Demografia to wyzwanie strategiczne, z którym handel sam sobie nie poradzi, to wyzwanie, które stoi przed całym państwem – ostrzegł Jarosław Sobczyk, członek zarządu Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, w rozmowie z Business Insiderem. Skomentował też wojnę cenową Biedronki i Lidla.

Publikacja: 19.05.2024 13:34

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci B

Jarosław Sobczyk

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka

Foto: materiały prasowe

ala

Ostatnie lata były wyjątkowo trudne dla handlu. Nie tylko branża musiała dostosować się do zakazu handlu w niedzielę, ale też uporać się z pandemią, wojną w Ukrainie, zerwanymi łańcuchami dostaw i presją cenową. Do tego dochodzą zmiany nawyków konsumenckich i postęp technologiczny, który wymusza na firmach nowy model działania. To jednak nie one są zdaniem Jarosława Sobczyka największym wyzwaniem stojącym obecnie przed polskim handlem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Polacy gruntownie przygotowują się do zakupów. Najpierw sprawdzą ceny w internecie
Handel
Chiny odpowiadają Donaldowi Trumpowi. Bronią ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich
Handel
Czy Chiny dadzą Ameryce zwycięstwo handlowe w zamian za Tajwan?
Handel
Najpierw Pfizer, teraz AstraZeneca. Donald Trump zawarł nową umową w sprawie cen leków w USA
Handel
Donald Trump grozi Chinom wyższymi cłami i odwołaniem spotkania z Xi Jinpingiem
Reklama
Reklama