Jak wyjaśnia resort finansów, dzięki nowej usłudze w e-Urzędzie Skarbowym (e-US) "Rozliczenia" podatnicy i płatnicy mogą zweryfikować salda i szczegóły rozliczeń z urzędem skarbowym.
MF podkreśla, że usługa zapewni podatnikom wsparcie w prawidłowym sporządzeniu zeznań podatkowych i umożliwi weryfikację stanu rozliczeń z urzędem skarbowym.
Użytkownicy w swoich „Rozliczeniach” w e-US zobaczą zaksięgowane deklaracje i zeznania podatkowe, ich rozliczenie, dokonane wpłaty (z uwzględnieniem pobranych odsetek), zrealizowane zwroty oraz inne szczegóły rozliczeń, m.in informacje o błędnych deklaracjach.
Uruchomienie nowej funkcjonalności wymagało zasilenia e-Urzędu Skarbowego blisko 580 mln rekordów danych - przekazało MF.
Czytaj więcej
Dzięki nowej usłudze w e-Urzędzie Skarbowym (e-US) podatnicy mogą przeglądać złożone deklaracje elektroniczne, pobierać je i drukować - informuje Ministerstwo Finansów.