MEN: niepełnosprawność nie decyduje o nauczaniu indywidualnym

Zgłaszane niekorzystne skutki reformy nauczania indywidualnego wzbudziły niepokój Rzecznika Praw Obywatelskich. We wrześniu poprosił Ministerstwo Edukacji Narodowej o ocenę skutków zmian.

Publikacja: 18.10.2019 12:49

MEN: niepełnosprawność nie decyduje o nauczaniu indywidualnym

Foto: 123RF

Zmiany obejmują dzieci i młodzież z niepełnosprawnościami, które dotychczas miały możliwość nauki w trybie indywidualnym w szkole. W odpowiedzi resort wymienia podjęte działania i wnioski z przeprowadzonej kontroli. Podkreśla, że niepełnosprawność ucznia nie jest powodem do obejmowania go indywidualnym nauczaniem.

Dlaczego reforma budzi niepokój?

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów