Liczba klientów tradycyjnej płatnej telewizji w USA topnieje

W II kwartale operatorzy płatnej telewizji w USA stracili ok. 700 tys. klientów. A w ciągu ostatniego roku ubyło ich już ponad milion.

Aktualizacja: 25.08.2016 21:50 Publikacja: 25.08.2016 20:29

Według wyliczeń firmy analitycznej Leichtman Research Group w II kwartale w USA 11 największych operatorów płatnej telewizji (95 proc. rynku) straciło 665 tys. abonentów. To nieco większy spadek niż rok temu (545 tys.).

– W ciągu całego roku kluczowi dostawcy płatnej telewizji utracili 705 tys. subskrybentów, choć jeszcze rok wcześniej było to 380 tys. – komentuje Bruce Leichtman, szef i główny analityk Leichtman Research Group. W samym II kw. najwięcej osób zrezygnowało z usług AT&T U-niverse (391 tys.) i satelitarnego operatora Dish (281 tys.). Wzrost odnotował tylko konkurent Dish, DirecTV.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady