System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.
AudiobrandingUżywanie niekonwencjonalnych niewidzialnych oznaczeń odróżniających w postaci dźwięków obok innych konwencjonalnych znaków towarowych jak np. znaki słowno-graficzne (w postaci logotypów) powoduje oddziaływanie na zmysł słuchu obok wykorzystywanego najczęściej w rozpoznawaniu marek zmysłu wzroku. Odpowiednia identyfikacja muzyczna może spowodować asocjację towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.
Znaki towarowe dźwiękoweZnaki niekonwencjonalne niewidzialne w postaci dźwięków stają się coraz częściej skutecznym narzędziem wykorzystywanym w pozyskiwaniu klientów. Tylko dźwięki, które będą możliwe do odebrania przez słuch człowieka, mogą stanowić oznaczenia odróżniające. Częstotliwość fal dźwiękowych musi s...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.