fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Adobe Stock
Odpowiednia identyfikacja muzyczna może potęgować proces trwałego skojarzania towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.

System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.

Audiobranding

Używanie niekonwencjonalnych niewidzialnych oznaczeń odróżniających w postaci dźwięków obok innych konwencjonalnych znaków towarowych jak np. znaki słowno-graficzne (w postaci logotypów) powoduje oddziaływanie na zmysł słuchu obok wykorzystywanego najczęściej w rozpoznawaniu marek zmysłu wzroku. Odpowiednia identyfikacja muzyczna może spowodować asocjację towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.

Znaki towarowe dźwiękowe

Znaki niekonwencjonalne niewidzialne w postaci dźwięków stają się coraz częściej skutecznym narzędziem wykorzystywanym w pozyskiwaniu klientów. Tylko dźwięki, które będą możliwe do odebrania przez słuch człowieka, mogą stanowić oznaczenia odróżniające. Częstotliwość fal dźwiękowych musi s...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA