Wolno oswajamy się z nowinkami

Urządzenia ubieralne ma 7 proc. polskich internautów. Choć wielu wie, czym są, ich zakup rozważa na razie tylko kilkanaście procent użytkowników sieci.

Aktualizacja: 08.12.2015 22:40 Publikacja: 08.12.2015 21:00

Wolno oswajamy się z nowinkami

Foto: Bloomberg

Z naj­now­sze­go ra­por­tu do­mu me­dio­we­go MEC – MEC Mo­bi­le Re­port – wy­ni­ka, że przy­naj­mniej je­den ubie­ral­ny ga­dżet ma 6,7 pol­skich użyt­kow­ni­ków sie­ci. – Więk­szość z nich (4 proc. ogó­łu ba­da­nych) de­kla­ru­je, że to in­te­li­gent­ny ze­ga­rek. Tak zwane we­ara­bles oka­zu­ją się naj­po­pu­lar­niejsze w gru­pie 25–29-lat­ków: aż 14 proc. z nich twier­dzi, że ma któ­reś z urzą­dzeń co­dzien­ne­go użyt­ku łą­czą­cych się z in­ter­ne­tem, a 11 proc. de­kla­ru­je, że ma in­te­li­gent­ny ze­ga­rek – po­da­je MEC.

Pozostało 80% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji