Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 08:08 Publikacja: 22.04.2024 04:30
Foto: AdobeStock
Liczba abonentów korzystających z tanich planów Netfliksa z reklamami urosła w kwartał o 65 proc. – podała przed weekendem amerykańska platforma streamingowa. Nie zdradziła, ile osób kupiło już od niej taki pakiet ogółem. Wiadomo jedynie, że tam, gdzie oferta jest dostępna, kusi się na nią prawie co drugi z nowych użytkowników (40 proc.). Różnice cenowe są spore. Przykładowo w Australii dostęp z reklamami kosztuje 6,99 dol., o 10 dol. mniej niż oferta bez marketingowego przekazu. W Hiszpanii to 5,5 euro – taniej o 7 euro.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas