Reklama

Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy

Wejście platform streamingowych na rynek reklamy to ryzyko i szansa dla krajowych nadawców telewizyjnych.

Publikacja: 22.04.2024 04:30

Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy

Foto: AdobeStock

Liczba abonentów korzystających z tanich planów Netfliksa z reklamami urosła w kwartał o 65 proc. – podała przed weekendem amerykańska platforma streamingowa. Nie zdradziła, ile osób kupiło już od niej taki pakiet ogółem. Wiadomo jedynie, że tam, gdzie oferta jest dostępna, kusi się na nią prawie co drugi z nowych użytkowników (40 proc.). Różnice cenowe są spore. Przykładowo w Australii dostęp z reklamami kosztuje 6,99 dol., o 10 dol. mniej niż oferta bez marketingowego przekazu. W Hiszpanii to 5,5 euro – taniej o 7 euro.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama