Reklama

Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach

Sieci handlowe dochodzą do ściany, jeśli chodzi o obniżki cen. Z miesiąca na miesiąc konsumenci będą to coraz bardziej odczuwali w portfelach. W pierwszym kwartale w ujęciu rocznym liczba promocji wzrosła jedynie o 1,5 proc.

Aktualizacja: 26.04.2024 06:28 Publikacja: 26.04.2024 04:30

Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach

Foto: Adobe Stock

W I kwartale 2024 r. sieci handlowe wydały o 8,1 proc. mniej gazetek z promocjami niż przed rokiem. Mimo to liczba promocji w tym okresie wzrosła o 1,5 proc. – wynika z raportu UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy Blix, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Promocje to podstawa

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama