Reklama

Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem

Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko dzięki lodom oraz nie jedynie w czasie upałów.

Publikacja: 03.07.2025 14:22

Produkty mrożone cieszą się coraz większą popularnością

Produkty mrożone cieszą się coraz większą popularnością

Foto: PAP/KEYSTONE

Produkty mrożone cieszą się coraz większą popularnością wśród polskich konsumentów, a w okresie od maja 2024 r. do kwietnia 2025 r. wartość rynku wyniosła prawie 5,4 mld zł. Porównując rok do roku, oznacza to wzrost o 10,3 proc., przy jednoczesnym wzroście ilościowym sprzedaży o 5,7 proc. – wynika z danych firmy YouGov, które "Rzeczpospolita" poznała jako pierwsza.

Mrożonki kupujemy dwa razy w miesiącu

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama