McDonald’s testuje nową pokrywkę na kubek. Pożegnanie ze słomkami

Słomki mogą już niedługo zniknąć z restauracji McDonald’s. Sieć rozpoczęła testowanie bezsłomkowych wieczek kubków – informuje CNN.

McDonald’s wydaje miliony na zablokowanie podwyżek dla swoich pracowników

W Kalifornii ma odbyć się referendum, w którym giganci fast food mogą utrącić korzystne dla pracowników branży gastronomicznej przepisy określające warunki płacy i pracy.

Byłe kazachskie lokale McDonald’s ponownie otwarte. Ale bez złotych łuków

Licencjobiorca McDonald’s otworzył lokale ponownie, choć umowy z fastfoodowym gigantem już nie ma.

Restauracje pod ścianą, kryzys jak w czasie pandemii

Rosnące koszty działalności i inflacja po raz kolejny uderzają w sektor, który nie pozbierał się jeszcze po stratach, jakie przyniosła seria lockdownów i ograniczeń w pracy. Dwie trzecie firm jest w fatalnej sytuacji finansowej.

Mcdonald’s ma się zmienić. Prezes napisał list do pracowników na całym świecie

Prezes McDonald's Chris Kempczinski wysłał list do wszystkich pracowników firmy na całym świecie. Zapowiada w nim przyspieszoną ekspansję, ale także spore cięcia zatrudnienia. W 2023 roku sieć fast food ma się zmienić.

Polska poligonem ukraińsko-rosyjskiej współpracy robotów

Na ulicach m.in. Warszawy i Lublina furorę robi autonomiczny robokurier. Mało kto jednak wie, że ta innowacyjna konstrukcja ukraińskiego start-upu „pracuje” dla rosyjskiej sieci pizzerii w naszym kraju.

Robot w Polsce zbliżył Ukraińców i Rosjan

Na ulicach m.in. Warszawy i Lublina furorę robi autonomiczny robo-kurier. Mało kto jednak wie, że ta innowacyjna konstrukcja ukraińskiego startup "pracuje" dla rosyjskiej sieci pizzerii w naszym kraju.

Po 30 latach zbankrutował „polski McDonald’s”

Sieć Mr Hamburger działała w Polsce od ponad 30 lat. Jej historia polskiego fast foodu dobiega jednak końca. Firma ogłosiła upadłość.

Co Polacy najchętniej zamawiają na wynos? Jest nowy lider rankingu

Polacy wciąż są otwarci na nowe smaki i zamawiają dania z różnych kuchni. Jednak na rynku coraz wyraźniej czuć kryzys: 59 proc. konsumentów, przeglądając oferty restauracji, poszukuje najtańszych.

Schabowy przegrywa z pizzą i burgerami. Jest nowy numer 1

Polacy w zamówieniach z dostawą wybierają najczęściej dania międzynarodowe. Już nie włoskie z pizzą na czele, które spadły na drugą pozycję. Nowym liderem jest kuchnia amerykańska, czyli burgery i nuggetsy.

Krach w gastronomii, coraz mniej klientów nawet w fast foodach

Polacy zacisnęli pasa i oszczędzają na jedzeniu poza domem. W efekcie lokale znikają, a nawet czołowym sieciom ubywa klientów. Punkty McDonald’s straciły ich ponad 20 proc.

McDonald’s w kolorowym kubraczku. Czemu lokal sieci założył babciny sweter?

Akcje promocyjne popularnej sieci fastfoodowej bywają pomysłowe. Tak, jak ubrany w ciepły kubraczek lokal sieci w Ustroniu.

Brytyjskie puby chcą rządowej pomocy na święta

Zrzeszenie Brytyjskich Piwowarów i Pubów (BBPA) oczekuje rządowej pomocy w utrzymaniu podczas tegorocznych świąt przystępnej ceny kufla piwa, gdy wszystko wokół drożeje, a siła nabywcza konsumentów maleje.

Niemieckie KFC zachęcało klientów do „świętowania” rocznicy Nocy Kryształowej

Niemiecki oddział KFC wysłał do swoich klientów powiadomienia w aplikacji, że z okazji rocznicy Nocy Kryształowej, czyli masowego pogromu Żydów w latach 30., w restauracjach mogą zamówić kurczaka z delikatnym serem.

Polacy przestali chodzić do restauracji, to cios dla sektora

Już co trzeci przyznaje, że wydaje mniej na wyjścia do restauracji i kawiarni. Te ograniczenia wymieniają jako pierwsze do zmniejszenia.

McDonald’s podnosi ceny w Japonii. Drugi raz w tym roku

Rosnące koszty produkcji i słabnący jen sprawiają, że fastfoodowy gigant musi podnieść ceny na Wyspach Japońskich.

McDonald's wraca na Ukrainę. Najpierw w Kijowie

Najpierw ruszą dostawy w Kijowie i Zachodniej Ukrainie, a w październiku - restauracje i inne usługi charakterystyczne dla McDonald’s - ogłosiła amerykańska sieć fast foodowa.

Od mediów do gastronomii: były właściciel "Rzeczpospolitej" inwestuje w pizzę

Były główny udziałowiec wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" czyli norweska grupa Orkla wraca na polski rynek z inwestycją w 74 proc. udziałów sieci pizzerii Da Grasso.