Jak atrakcyjna dla polskich firm jest Szkocja?
Poświęcona Szkocji część „Badania atrakcyjności UK” przeprowadzonego przez firmę doradczo-audytorską EY, której wyniki opublikowano w lipcu br. powinna zostać zauważona przez przedsiębiorców z Polski zainteresowanych rynkiem północy Wielkiej Brytanii.
Abonament dla firm z branży e-commerce. Wznieś swój biznes na wyższy poziom
Przedsiębiorstwa często borykają się z nieprzewidywalnymi kosztami wysyłki, sezonowymi wahaniem sprzedaży oraz zmiennością popytu. Jak to zmienić? InPost, renomowany dostawca usług logistycznych, oferuje rozwiązanie tych problemów w postaci abonamentu dla firm, który nie tylko stabilizuje koszty, ale również usprawnia proces wysyłki. Dowiedz się więcej o korzyściach dla Twojej firmy!
Czy warto założyć firmę w Japonii? Rekomendacje polskiego przedsiębiorcy z Tokio
W usługach budowanie głębokich relacji z klientami jest kluczowe. Cierpliwe tłumaczenie i wyjaśnianie zająć może dłużej, niż sama usługa. Jeśli jednak japoński kontrahent zobaczy naszą cierpliwość i dokładność, to pomoże nam zbudować trwałą relację, która doprowadzi do owocnej współpracy. Jeśli zależy nam na szybkim działaniu to Japonia może nie być odpowiednim rynkiem - mówi Miłosz Bugajski, założyciel firmy specjalizującej się w marketingu internetowym w Japonii.
Polska i Katar chcą zacieśnić relacje gospodarcze
Podczas Polsko-Katarskiego Forum Nowych Technologii, które odbyło się w Warszawie zawarto porozumienia o współdziałaniu w branży stoczniowej. Pola do współpracy to także nieruchomości, budownictwo, transport, żywność i nowoczesne technologie.
Fotoniczne czipy szyte na miarę trafiają z Polski na cały świat
Współczesna gospodarka, szczególnie w obszarze wysokich technologii, jest mocno zglobalizowana. Celujemy w cały świat. Obecnie jednak najwięcej inwestujemy w USA. Tam technologie fotoniczne znajdują wiele zastosowań - mówi Adam Piotrowski, prezes VIGO.