Jak reklamować usługi fryzjerskie

Źle wykonane strzyżenie daje klientowi prawo nie tylko odszkodowania, ale też i zadośćuczynienia.

Aktualizacja: 27.12.2019 06:14 Publikacja: 26.12.2019 20:48

Jak reklamować usługi fryzjerskie

Foto: Adobe Stock

Niezadowolona klientka salonu piękności może żądać od fryzjera niezbędnych poprawek, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny. W sądzie może dochodzić nie tylko odszkodowania, ale i zadośćuczynienia.

Zawarcie umów z przedsiębiorcą prowadzącym salon fryzjerski następuje w sposób dorozumiany w momencie zajęcia miejsca na jego fotelu i ustnego zlecenia usługi. Wiąże obie strony i daje każdej uprawnienie do żądania spełnienia świadczenia. Klient ma prawo wymagać wykonania określonej usługi (np. cięcia czy farbowania włosów), zaś fryzjer zapłaty wynagrodzenia zgodnie z cennikiem lub według indywidualnych uzgodnień stron.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo karne
Morderstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Obrońca podejrzanego: nie przyznał się
Ubezpieczenia i odszkodowania
Rekordowe odszkodowanie dla pacjenta. Miał operację kolana, wypisano go bez nogi
Prawo dla Ciebie
Jest decyzja SN ws. wytycznych PKW. Czy wstrząśnie wyborami?
Prawo karne
Mieszkanie Nawrockiego. Nieprawdziwe oświadczenia w akcie notarialnym – co na to prawo karne?
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem