Reklama

Paweł Łepkowski: Wywiad Kamali Harris dla CNN był pokazem pustosłowia wyborczego

Pierwszy wywiad telewizyjny udzielony przez Kamalę Harris jako kandydatkę na prezydenta USA nie wzbudził entuzjazmu amerykańskiej opinii publicznej. Harris przedstawiła program wyborczy, który jest rozczarowaniem dla wszystkich.

Publikacja: 02.09.2024 12:36

Kamala Harris

Kamala Harris

Foto: REUTERS/Alyssa Pointer

Zdumiewa, że Partia Demokratyczna zastąpiła w tegorocznych wyborach prezydenckich elokwentnego prezydenta Joe Bidena osobą, która nawet jako wiceprezydent USA nie udzielała dotychczas wywiadów prasowych i telewizyjnych. Zastanawia, dlaczego wysoka urzędniczka obecnej administracji praktycznie nie jest znana szerszej opinii publicznej. Amerykańska prawica oskarża demokratów, że łamiąc własne reguły prawyborcze, wystawili figurantkę o niemal zerowym doświadczeniu w piastowaniu urzędu federalnego. Wywiad udzielony CNN przez kandydatkę na prezydenta USA potwierdza jej znikome doświadczenie w obszarze kontaktów z mediami.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analiza
Jacek Nizinkiewicz: Tusk pokazuje, że KO może wygrać. Kaczyński otwiera nowy front walki i grzęźnie w sporach
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie polityczno - społeczne
Joanna Ćwiek-Świdecka: Rzeczpospolita Babska – czy tylko kobiety odpowiadają za niską dzietność?
Analiza
Andrzej Łomanowski: To był tydzień porażek Donalda Trumpa
Opinie polityczno - społeczne
Vít Dostál, Wojciech Konończuk: Z Warszawy do Pragi bez uprzedzeń: jak Polska i Czechy stały się wzorem sąsiedztwa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Pięć wniosków z wykładu prof. Andrzeja Nowaka dla AfD w Berlinie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama