Polskość już nie przeszkadza, staje się rynkowym atutem

Krajowe firmy i marki coraz chętniej podkreślają rodzimy rodowód w oznakowaniu produktów i kampaniach reklamowych. Zasadność takich działań potwierdzają badania postaw konsumentów, którzy doceniają polskie wyroby.

Aktualizacja: 09.02.2016 20:40 Publikacja: 09.02.2016 20:00

„Wspólnie budujemy przyszłość naszego kraju i naszych dzieci. Zyski przeznaczmy na rozwój polskiej innowacji" – podkreśla najnowszy spot reklamowy Grupy Adamed, jednej z czołowych firm farmaceutycznych. W minutowej reklamówce odniesienia do polskości pojawiają się kilkakrotnie – także w przypomnieniu, iż „kupując polskie leki grupy Adamed, tworzysz nowe miejsca pracy".

– Prowadzone przez firmę dwie odsłony kampanii wizerunkowej akcentują nie tylko polskość, ale również innowacyjność oraz wysoką jakość oferowanych produktów – dostępnych w Polsce i na rynkach zagranicznych – podkreśla Katarzyna Dubno, dyrektor działu relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia Grupy Adamed. Jak dodaje, aspekt polskości jest elementem długofalowej strategii biznesowej firmy od początku jej istnienia, a więc już od 30 lat.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe