Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną, choć nieco hamują, a najtańsza znów jest Auchan. Zaskakiwać może niska pozycja Lidla. Biedronka jest jednak tańsza.

Publikacja: 16.05.2024 14:09

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną

Foto: Bloomberg

W kwietniu 2024 średnia wartość koszyka zakupowego w badaniu Koszyk Zakupowy wykonywanym przez ASM Sales Force Agency wzrosła o blisko 2,5 zł w skali miesiąca i o 3 zł w porównaniu z kwietniem 2023. Widać więc wyraźnie, że przywrócenie 5 proc. stawki VAT na produkty żywnościowe było wyzwaniem dla sieci handlowych i odbija się na też na klientach, choć na razie ledwo odczuwalnie.

Auchan znów najtańszy

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama