Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną, choć nieco hamują, a najtańsza znów jest Auchan. Zaskakiwać może niska pozycja Lidla. Biedronka jest jednak tańsza.

Publikacja: 16.05.2024 14:09

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną

Koszyk Zakupowy ASM Sales Force pokazuje, że ceny wciąż rosną

Foto: Bloomberg

W kwietniu 2024 średnia wartość koszyka zakupowego w badaniu Koszyk Zakupowy wykonywanym przez ASM Sales Force Agency wzrosła o blisko 2,5 zł w skali miesiąca i o 3 zł w porównaniu z kwietniem 2023. Widać więc wyraźnie, że przywrócenie 5 proc. stawki VAT na produkty żywnościowe było wyzwaniem dla sieci handlowych i odbija się na też na klientach, choć na razie ledwo odczuwalnie.

Auchan znów najtańszy

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy