Aktualizacja: 18.04.2024 10:37 Publikacja: 18.04.2024 04:30
Ponad 50 mld zł wydajemy na marki własne
Foto: Bloomberg
Jednocześnie plany zwiększania wydatków w stosunku do produktów markowych ma tylko 5 proc. kupujących – wynika z badania Consumer Panel Services GfK, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. W efekcie tak szybkich zmian marki własne zwiększyły swój rynkowy udział w 2023 r. o 1,3 pkt proc. i wynosi on już 22,6 proc.
– Już co czwarty konsument planuje zwiększyć swoje wydatki na produkty z logo marek własnych. To jasny sygnał dla producentów, że w tej kategorii tkwi przestrzeń do dalszego, dynamicznego rozwoju i stałego zwiększania popytu – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Consumer Panel Services GfK (firma została w styczniu przejęta przez grupę YouGov).
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas