Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.05.2024 06:11 Publikacja: 09.05.2024 04:30
Pozornie na rywalizacji Lidla i Biedronki rynek zyskuje
Foto: Bloomberg
Największe sieci handlowe od kilku miesięcy walczą na ceny w skali, jakiej dotąd na rynku nie było. Chodzi nie tylko o promocje – atakują się w reklamach i wprost porównują, ile za produkt czy też zestaw produktów można zapłacić u konkurenta. Do rywalizacji próbują się włączyć inne sieci, jak choćby Delikatesy Centrum, niemniej na razie ciosy wymieniają głównie Lidl i Biedronka.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas