Reklama

Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?

Wojna reklamowa Biedronki z Lidlem toczy się bez pardonu, a jeńców nikt nie bierze. Lidl wykonał właśnie kolejne uderzenie, podkreślając różnice cen w sklepach większego konkurenta.

Publikacja: 18.03.2024 13:23

Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?

Foto: Adobe Stock

W aktualnej kampanii reklamowej Lidl wytyka Biedronce różnice w cenach w poszczególnych sklepach. Pierwsza reklama porównała ceny w sklepach w różnych regionach Polski dowodząc, że o ile ceny w Lidlu są identyczne, o tyle w Biedronkach różnią się znacząco – przy koszyku liczącym 15 produktów różnica między najtańszą a najdroższą Biedronką wynosiła ponad 10 złotych.

O czym jest najnowsza reklama Lidla uderzająca w Biedronkę?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama