Gliwicki obiekt powstaje przy głównych gliwickich ulicach Andersa i Okulickiego, w otoczeniu osiedli mieszkaniowych – m.in. rozbudowywanego przez firmę Atal osiedla Ogrody Andersa.
Dużo handlu w Gliwicach
Park handlowy zaoferuje ponad 4,9 tys. mkw. powierzchni. Obiekt jest już w większości skomercjalizowany. Do jego najemców dołączyły marki z różnych branż – m.in. Sinsay, Żabka, Rossmann, Fabryka Formy. Operatorem spożywczym parku Andersa został Kaufland. Na parkingu będzie 278 miejsc postojowych. Lokalną ofertę handlową wzbogacają położone w bliskim sąsiedztwie obiektu sklepy Lidl i Biedronka.
Czytaj więcej
Vendo Park przy ulicy Sikorskiego w Grudziądzu zaoferuje niemal 6 tys. mkw. powierzchni najmu. Ot...
– Każdy proces komercjalizacji ma swoją specyfikę. Gliwicki rynek jest szczególnie wymagający, działa tu wiele galerii i parków handlowych, powstają nowe centra – mówi cytowany w komunikacie Piotr Szymoński, dyrektor w firmie Walter Herz, która jest wyłącznym agentem komercjalizacji gliwickiego parku handlowego. – Średnie nasycenie powierzchniami handlowymi w mieście jest większe niż w województwie śląskim i całej Polsce To sprawia, że wewnętrzna konkurencja w Gliwicach, które liczą ok. 170 tys. mieszkańców, jest duża.
Uzupełnienie oferty handlowej
Dyrektor Szymoński podkreśla, że wchodząca na rynek oferta musi być atrakcyjna dla okolicznych mieszkańców, odpowiadając na codzienne potrzeby i uzupełniając lokalną propozycję handlową.