Ta interpretacja ucieszy miłośników nowoczesnych, inteligentnych zegarków. Fiskus potwierdził, że można je rozliczać w kosztach firmy. Oczywiście, jeśli są w niej faktycznie wykorzystywane.
O interpretację wystąpił przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Zajmuje się pozyskiwaniem klientów dla firmy sprzedającej części samochodowe oraz wyposażenie warsztatów. Promuje i prezentuje jej produkty. Spotyka się z potencjalnymi kontrahentami, wspomaga też ich już po zakupach.
Czytaj także:
Kiedy smartwatch dla klienta można wrzucić w koszty
Przedsiębiorca chce kupić smartwatcha współpracującego z telefonem komórkowym. Twierdzi, że jest mu potrzebny do prowadzenia biznesu. Jego funkcje pozwalają na kontakt z klientami w trakcie organizowanych prezentacji, podczas których odbieranie połączeń za pomocą telefonu jest niemożliwe. Pozwalają też monitorować przychodzące wiadomości bez przerywania spotkania. A także selekcjonować je, dzięki czemu te, które mogą przynieść nowe kontrakty, nie zostaną pominięte.