Golf Channel Polska wystartował w sobotę 18 marca, nadaje przez całą dobę. Współzałożycielami kanału są m.in. Marek Sowa (szef rady nadzorczej spółki) i Katarzyna Terej (prezes zarządu).
Pomysł przyszedł z USA, kanał korzysta z licencji NBC Sports Group oraz PGA Tour, dzięki czemu w programie znalazły się transmisje (z polskim komentarzem) z najsilniejszej zawodowej ligi świata.
Niemal co tydzień na ekranach pojawiać się będą Rory McIlroy, Dustin Johnson, Jordan Spieth, Phil Mickelson i inne sławy współczesnego golfa. Także Tiger Woods, jeśli zdrowie pozwoli mu wrócić do rywalizacji.
Będzie też sporo publicystyki, wywiadów z niebanalnymi postaciami golfa (na inaugurację była rozmowa z Donaldem Trumpem, wkrótce będzie z aktorem Samuelem L. Jacksonem), programy instruktażowe, informacyjne i rozrywkowe.
Twórcy Golf Channel Polska zakładają, że kanał nie tylko pomoże w popularyzacji golfa nad Wisłą, ale będzie promował zdrowy styl życia. Liczba aktywnych golfistów w Polsce stale rośnie, zainteresowanych tą grą też jest coraz więcej. Na świecie w golfa gra ponad 60 mln osób.