Reklama
Rozwiń
Reklama

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa: przygotuj plecak przetrwania, bądź czujny

Radio na baterie, latarka, zapałki, apteczka, posiłki na dwa dni - to tylko niektóre rzeczy, jakie powinny znaleźć się w plecaku ewakuacyjnym. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa radzi mieć go pod ręką na wypadek "sytuacji kryzysowej" m.in. zagrożenia chemicznego, biologicznego, radiacyjnego, nuklearnego oraz zagrożenia eksplozją.

Publikacja: 05.04.2024 12:37

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa: przygotuj plecak przetrwania, bądź czujny

Foto: Adobe Stock

dgk

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa uruchomiło stronę internetową, na której można znaleźć podstawowe informacje na temat zagrożeń chemicznych, biologicznych, radiacyjnych, nuklearnych i zagrożenia eksplozją. Cel: zwiększenie świadomości społecznej o zagrożeniach i prawidłowych sposobach postępowania w sytuacji, gdy będziemy mieli z nimi do czynienia.

Oprócz poradników dla każdego obywatela, są tam animacje, gry edukacyjne, scenariusze lekcji dla nauczycieli oraz podręcznik "Księga Komunikacji Kryzysowej", który w pigułce opisuje zasady komunikacji kryzysowej oraz porady jak przygotować instytucję na potencjalny kryzys.  

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Podatki
Podatnicy nabici w ulgę. Fiskus nie chce oddawać podatku mimo orzeczenia TK
Sądy i trybunały
Byli sędziowie i prokuratorzy bez immunitetów. Ważna uchwała Sądu Najwyższego
Sądy i trybunały
Prezes Izby Kontroli SN: spełnienie żądań ministra Żurka oznacza chaos
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Sądy i trybunały
Resort Waldemara Żurka chce przywrócić przepisy sprzed rządów PiS
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama