Reklama

Czy Polskę stać na promocję produktów made in Poland czy made in EU oraz prawo fundacji rodzinnych - debata

O prawie fundacji rodzinnych i o tym, czy stać nas na promocję produktów made in Poland czy made in EU, debatowano w weekend w Warszawie.

Aktualizacja: 28.10.2019 08:12 Publikacja: 28.10.2019 07:44

Czy Polskę stać na promocję produktów made in Poland czy made in EU oraz prawo fundacji rodzinnych - debata

Foto: AdobeStock

Brak znanych na świecie polskich marek to jedna z przeszkód w podbijaniu zagranicznych rynków i budowie marki made in Poland. Jednym ze sposobów ich wypromowania jest zrzeszanie się firm rodzinnych nie tylko w branżowych organizacjach, ale też przez fuzje i przejęcia podmiotów zagranicznych – mówiono podczas 12. konferencji stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, która zgromadziła 500 przedsiębiorców rodzinnych.

Krzysztof Domarecki, prezes Selena FM, mówił, że jego firma zawsze, gdy to możliwe, oznacza towary znakiem made in Poland, choć inni wskazywali, że made in EU bywa wciąż lepszą promocją.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama