Wideo w internecie. Płynny świat współczesnych mediów

W ubiegłym roku portale coraz agresywniej szukały przychodów, konkurując z telewizjami. Na wideo w internecie stawiają też wydawcy kojarzeni głównie z prasą.

Aktualizacja: 01.01.2017 19:21 Publikacja: 01.01.2017 19:13

Dwie największe grupy internetowe w Polsce – Wirtualna Polska i Onet – coraz chętniej sięgają po formaty telewizyjne znane widzom małego ekranu.

– Z naszych badań wynika, że dla wielu osób portale są wciąż gdzieś pomiędzy telewizją, prasą i internetem. Dlatego nasze rozwiązania czerpią zarówno z rynku internetowego, jak i telewizyjnego. Wielu naszych dziennikarzy, których widzowie znają z telewizji, prowadzi u nas swoje nowe, internetowe programy – powiedział „Rzeczpospolitej" Aleksander Kutela, prezes Grupy Onet. Jak dodał, zapożyczone z modelu telewizyjnego stałe, regularne pory emisji „nie przeszkadzają, a dla wielu osób są wręcz odpowiedzią na ich przyzwyczajenie z rynku telewizyjnego".

Pozostało 81% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady