Reklama

KER: reklamy BMW sprzeczne z etyką, bo zachęcały do niebezpiecznej jazdy

Komisja Etyki Reklamy negatywnie oceniła dwa spoty w ramach cyklu reklam „BMW M Town".

Aktualizacja: 28.01.2019 12:55 Publikacja: 28.01.2019 11:59

KER: reklamy BMW sprzeczne z etyką, bo zachęcały do niebezpiecznej jazdy

Foto: Adobe Stock

mat

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi dotyczące reklamy internetowej BMW M Town (miasta fanów motoryzacji).

Pierwsza dotyczyła wideo z przejazdem BMW w wersji M (najsilniejsze silniki oferowane przez BMW) przejeżdżającym przez przejazd kolejowy, wymuszając hamowanie. Skarżący zarzucał, że reklama wprowadza w błąd co do możliwości zatrzymania pojazdów szynowych przez co promuje nieodpowiedzialne i niebezpieczne zachowanie na drodze.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama