Aktualizacja: 28.01.2019 12:55 Publikacja: 28.01.2019 11:59
Foto: Adobe Stock
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi dotyczące reklamy internetowej BMW M Town (miasta fanów motoryzacji).
Pierwsza dotyczyła wideo z przejazdem BMW w wersji M (najsilniejsze silniki oferowane przez BMW) przejeżdżającym przez przejazd kolejowy, wymuszając hamowanie. Skarżący zarzucał, że reklama wprowadza w błąd co do możliwości zatrzymania pojazdów szynowych przez co promuje nieodpowiedzialne i niebezpieczne zachowanie na drodze.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas