Motorola w nowej odsłonie

Chińska firma Lenovo, właściciel Motorola Mobility, ogłosiła światową premierę nowej generacji smartfonów Moto G. Przed stworzeniem serii G5 koncern przeprowadził ankietę Global Mobile Value Index, pytając o najbardziej pożądane cechy komórek.

Aktualizacja: 27.02.2017 12:07 Publikacja: 27.02.2017 11:15

12 tys. respondentów z dziewięciu krajów wskazało jako kluczową cechę trwałą baterię, profesjonalny aparat oraz ekran o wysokiej rozdzielczości i jakości. Badani stwierdzili, że są gotowi zainwestować więcej, by dostać w zamian to, czego najbardziej potrzebują: 76 proc. zapowiedziało, że dopłaci do telefonu z wytrzymałym akumulatorem, zaś 66 proc. do lepszego aparatu.

Lenovo chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników wypuścił właśnie na rynek modele Moto G5 i Moto G5 Plus. Piąta seria Moto G zostały zamknięte w stylowej, metalowej obudowie, w kolorach Lunar Gray i Fine Gold, wyposażona została w wydajne baterie o pojemności 2800 mAh (można korzystać ze smartfona przez cały dzień bez potrzeby ładowania urządzenia) oraz szybką ładowarkę 10 W, która znajduje się w zestawie z telefonem. W przypadku Moto G Plus akumulator ma pojemność 3000 mAh, a dzięki technologii TurboPower ładuje się błyskawicznie - po zaledwie 15 minutach ładowania smartfon może działać nawet przez kolejne sześć godzin.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto