Pasożytniczy marketing – są sposoby, by mu przeciwdziałać

Wykorzystanie cudzej renomy w przekazach reklamowych może być uznane za czyn nieuczciwej konkurencji, albo za naruszenie prawa własności intelektualnej. Podejmując takie działania trzeba się liczyć z sankcjami.

Publikacja: 03.11.2022 22:36

Pasożytniczy marketing – są sposoby, by mu przeciwdziałać

Foto: Adobe Stock

Treść dostępna jest dla naszych subskrybentów!

Tylko teraz dostęp do rp.pl za 29,90 zł miesięcznie zamiast 89!

Pełen dostęp do serwisu rp.pl – specjalistyczne treści prawne i ekonomiczne, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Konsumenci
Sąd zawiesił spłatę kredytu w złotówkach - sprawa dotyczy WIBOR
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 gotowa do odbioru. SUV z duszą sportowego samochodu.
Advertisement
Praca, Emerytury i renty
Emerytura na rękę po waloryzacji - tabela z kwotami
Konsumenci
Sąd wydał precedensowy wyrok ws. jazdy autobusem bez biletu
Nieruchomości
Kredyt 2 proc. na pierwsze mieszkanie. Jest projekt ustawy
Materiał Promocyjny
W kwietniu rusza gdańska MONTOWNIA z unikatową ofertą dla inwestorów
Konsumenci
Prawo zatrzymania zmorą frankowicza
Prawo pracy
Wymuszanie pracy zdalnej skończy się zwolnieniem