Reklama

Zdalne rozprawy: pomagać czy opóźniać?

Niezależnie od tego, kto jest winien niedrożności zdalnych rozpraw, dla Kowalskiego najważniejsza jest informacja, jak ma się do tej formy wymiaru sprawiedliwości odnieść.

Aktualizacja: 23.01.2021 19:21 Publikacja: 23.01.2021 00:01

Zdalne rozprawy: pomagać czy opóźniać?

Foto: Adobe Stock

Osoby sprawnie poruszające się w internecie taką sprawę mogą potraktować jako dodatkowy trening, by nie powiedzieć: zabawę. Gorzej będzie z osobami nieradzącymi sobie z komputerem czy mającymi nie najlepszy sprzęt. Nie mówiąc już, że łącza internetowe mogą mieć awarie kilkugodzinne – i wtedy rozprawa odbędzie się bez naszego udziału, chyba że wykażemy awarię.

Trudno zaś powiedzieć, co się stanie, gdy niechcący wyciągniemy kabel z kontaktu bądź zwyczajnie z niewiadomego powodu stracimy internetowy kontakt z sądem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Internet i prawo autorskie
Internetowe filmiki z dzikimi zwierzętami i ludźmi mogą być bardzo niebezpieczne
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Podatki
Ojciec zarządza pensją córki - co z podatkiem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama