Reklama

Zmiany w korespondencji z urzędami. Co, jeśli nie mamy aktywnej skrzynki do e-Doręczeń

e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, zaczęły powszechnie obowiązywać wraz z początkiem 2025 roku. Ministerstwo Cyfryzacji wyjaśniło, jak osoby bez aktywnej skrzynki do e-Doręczeń mogą korespondować z urzędami.

Publikacja: 13.01.2025 11:25

Zmiany w korespondencji z urzędami. Co, jeśli nie mamy aktywnej skrzynki do e-Doręczeń

Foto: Adobe Stock

mat

Przypomnijmy, iż e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik tradycyjnych przesyłek listowych za potwierdzeniem odbioru. W przypadku wielu instytucji publicznych korzystanie z tej formy korespondencji jest od stycznia 2025 r. obowiązkowe, jednak jak podkreśla w nowym komunikacie Ministerstwo Cyfryzacji, obywatele mogą zdecydować, czy i kiedy założą skrzynkę do doręczeń elektronicznych.

Brak aktywnej skrzynki do e-doręczeń? Korespondencja urzędowa po staremu

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Cudzoziemcy
800+ na dziecko z Ukrainy i kary za banderyzm. Co zakłada prezydencki projekt?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama