Reklama

Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane powiedzenie ma rację bytu także na rynku prawniczym. Firma Tomczak|Stanisławski na potrzeby portalu MarketingPrawniczy.com sporządziła raport stron internetowych kancelarii, które znalazły się w Rankingu Kancelarii Prawniczych Rzeczpospolitej 2018.

Aktualizacja: 10.02.2019 17:32 Publikacja: 09.02.2019 07:00

Strona internetowa kancelarii: jak zbudować, jaka powinna być? Raport MarketingPrawniczy.com

Foto: AdobeStock

Przepis na sukces

Strona internetowa bez wątpienia jest jednym z najłatwiejszych narzędzi dotarcia do klienta. To dzięki niej budowane jest pierwsze wrażenie, a podstawowe informacje udzielane są na wyciągnięcie ręki. Z raportu firmy Tomczak|Stanisławski wynika, że przepis na sukces jest prosty: autorskie zdjęcia, używanie prostego języka, możliwość kontaktu z klientem za pomocą telefonu, maila i formularza, szybko ładująca się i odpowiednio zarządzana strona, obecność certyfikatu SSL. Na podstawie tych kryteriów przeanalizowano strony internetowe najlepszych kancelarii w Polsce. Wynika z nich, że nawet najbardziej topowe kancelarie w Polsce nie zawsze radzą sobie z zagadnieniami marketingu prawniczego.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Cudzoziemcy
800+ na dziecko z Ukrainy i kary za banderyzm. Co zakłada prezydencki projekt?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama