W centrum Poznania wisi wielkoformatowy billboard przedstawiający związaną, nagą kobietę na tle flagi amerykańskiej, z hasłem - "witamy w Polsce, gdzie CIA torturuje ludzi", w języku polskim i angielskim. Treść billboardu odnosi się do informacji prasowych, że w Polsce przetrzymywano i torturowano więźniów CIA.
[b][link=http://www.rp.pl/galeria/56695,1,539282.html]Zobacz zdjęcia[/link][/b]
Jeden z użytkowników serwisu rp.pl oburzony reklamą pyta: Kto wydaje zgodę na wieszanie reklam w centrum miast? Czy takie reklamy są zgodne z prawem? Jakie przepisy to regulują?
Na razie treść billboardów można oprotestować, gdy:
- narusza ona wprost obowiązujące prawo. Podstawą mogłoby być art. 133 [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=184E0450C592E887B5EB13F404589DF0?id=74999]kodeksu karnego[/link], który zakazuje publicznego znieważania Narodu lub Rzeczpospolitej Polskiej, lub