Marie Brizard: Polska wódka Sobieski popularna we Francji

Marie Brizard chce do końca 2018 roku powrócić na drugie miejsce na polskim rynku wódki. Stawia też na whisky.

Aktualizacja: 12.06.2016 21:09 Publikacja: 12.06.2016 20:30

– Jeszcze kilka lat temu wódka Sobieski była niemal nieznana we Francji. Udało się nam wyprzedzić takie globalne marki, jak Absolut czy Smirnoff – mówi Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine & Spirits (MBW&S), dawniej Belvedere.

W 2015 r., z 15-proc. udziałem, Sobieski zajmował drugie miejsce na rynku francuskim. Pierwsza była marka Poliakov. Sobieski jest znany w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio pojawił się także w Hiszpanii, Chinach i Japonii.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Skażone przyprawy z Indii. Zarządzono kompleksowe kontrole
Przemysł spożywczy
2 mln butelek wody Perrier zniszczone. Wstydliwy problem Nestlé
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił