Klient, który chce zapłacić za cokolwiek uszkodzonym banknotem, musi się liczyć z odmową jego przyjęcia. Sam także powinien się przyjrzeć wydawanej reszcie...
Getin Noble Bank pobierał niezgodnie z prawem opłaty od użytkowników swoich kart kredytowych, którzy spóźniali się ze spłatą zadłużenia – orzekł Sąd Ochron...
W 2012 r. Prezes UOKiK wydała 93 decyzje dotyczące naruszenia przepisów przez gminy i spółki komunalne. Ostatnie z nich dotyczyły gminy Dopiewo oraz trzech...
Przyjęta przez PZU Życie definicja zawału serca mogła uniemożliwiać ubezpieczonym wypłatę odszkodowania – decyzję Prezesa UOKiK potwierdził wczoraj Sąd Ape...
Pasażerom lotu łączonego przysługuje odszkodowanie w sytuacji, gdy ich lot przybywa do miejsca docelowego z opóźnieniem wynoszącym co najmniej trzy godziny.
Przedsiębiorstwo energetyczne powinno poinformować o zamiarze wypowiedzenia umowy sprzedaży energii lub wstrzymania dostaw oraz wyznaczyć dodatkowy termin...
W ubiegłym roku Prezes UOKiK wydała 22 decyzje stwierdzające nieprawidłowości we wzorcach umownych przedsiębiorców oferujących konsumentom nowe mieszkania
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wszczyna postępowania, gdy przewinienie jest mało istotne. Prawo nie określa jednak, jaka sprawa jest bagatelna.
Wprowadzenie w błąd co do kosztów przelewów czy korzystania z karty – to praktyki stosowane w reklamach Konta Direct ING Banku Śląskiego, które zakwestiono...
Prawo do rozwiązania umowy bez wcześniejszego wezwania, brak odpowiedzialności za awarie TV kablowej, Internetu – to przykłady niedozwolonych postanowień s...
Reklamy telefonii prepaid 36,6 oraz Simplus wprowadzały konsumentów w błąd – uznała Prezes UOKiK i nałożyła na operatora – spółkę Polkomtel – karę w wysoko...
21 stycznia 2013 r. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję Prezes UOKiK dotyczącą wprowadzającej w błąd kampanii reklamowej Orange "Tylk...