Obowiązek wykupu przez biura podróży polis, które pokryją koszty powrotu do kraju turystów w razie bankructwa, jest ponętny, ale obciąży zapewne klientów.
Zdaniem resortu turystyki ubezpieczenie na rzecz klienta biura podróży to najbardziej skuteczna forma zabezpieczenia przed bankructwem, ale żaden zakład ni...
Konsument nie może zareklamować towaru z uwagi na konkretną wadę tylko w przypadku, gdyby przy zakupie wiedział, iż obniżka wynika z tego konkretnego defektu
Komisja Europejska proponuje wprowadzenie wspólnych norm UE do pomiaru oddziaływania konkretnego produktu, organizacji lub firmy na środowisko naturalne.
Uczciwa reklama powinna mieć pozytywny charakter. Oznacza to, że jej treść ma zachęcać do nabywania towarów reklamodawcy, nie zaś zniechęcanie do kupowania...
Nierzetelne informacje przekazywane przez pracowników infolinii, wprowadzanie w błąd co do charakteru produktu, prowadzonej działalności – to przykłady ska...
Niezgodne z prawem zobowiązywanie klientów do wykonywania przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz utrzymania wodomierzy – zarzuciła Prezes UOKiK spółkom komun...
Dwie decyzje Prezes UOKiK dot. telewizyjnych konkursów smsowych, które wprowadzały konsumentów w błąd potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.