Zespół Orzekający rozpoznał skargę (sygn. akt K/57/13) konsumentki skierowaną przeciwko Night Club Libido. We wniosku skarżąca zwróciła uwagę na reklamę radiową klubu nocnego, która jej zdaniem jest seksistowska i namawia mężczyzn do zdrady opisując audycję jako niesmaczna i obłudną.
Podczas posiedzenia Zespołu Orzekającego skargę poparł arbiter-referent wnosząc tym samym o uznanie reklamy za sprzeczna z dobrymi obyczajami (co stanowi naruszenie art. 2 ust. 1 kodeksu Etyki Reklamy) oraz reklama nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej i zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji.
Ponadto arbiter-referent wniósł o uznanie reklamy za niezgodną z art. 4 Kodeksu Etyki Reklamy. Powołany przepis stanowi: „reklamy nie mogą zawierać elementów, które zawierają treści dyskryminujące, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość.".
W odpowiedzi skarżony wystosował pismo, w którym kierownictwo Night Klubu LIBIDO poinformowało, że nie zgadza się z zarzutami zawartymi w skardze.
Według Skarżonego emitowana w radio PLANETA FM reklama nie zawierała żadnych obraźliwych czy nieprzyzwoitych wyrażeń, które nakłaniałyby do czynów niemoralnych i nieetycznych.