Reklama

Wykorzystywanie dzieci w reklamach w mediach społecznościowych. Komisja sejmowa chce z tym walczyć

Rodzice wykorzystujący synów i córki do reklamowania ubrań, produktów i usług współpracujących z nimi marek, muszą liczyć się z możliwą zmianą przepisów. Sejmowa komisja ds. dzieci i młodzieży chce mocniejszej ochrony wizerunku najmłodszych.

Publikacja: 26.09.2024 10:30

Często bezrefleksyjnie publikujemy zdjęcia dzieci w internecie

Często bezrefleksyjnie publikujemy zdjęcia dzieci w internecie

Foto: Adobe Stock

Komisja ds. dzieci i młodzieży rozpoczęła działalność w połowie września. Podczas jej czwartkowego posiedzenia poruszony zostanie problem ochrony wizerunku dzieci, a konkretnie – wykorzystywania ich do komercyjnej pracy w mediach cyfrowych. Później gremium na czele z przewodniczącą posłanką Moniką Rosą (KO) planuje zająć się też m.in. coraz powszechniejszym problemem patostreamingu.

Dziecko może pracować na rodzica-celebrytę? Wszystko z umiarem 

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Konrad Ciesiołkiewicz: Dziecko powinno być bezpieczne w środowisku cyfrowym
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Reklama
Reklama