Wzrosty tzw. rozpowszechniania płatnego razem (prenumerata, sprzedaż kioskowa oraz egzemplarze oferowane partnerom biznesowym w barterze i rozdawane np. pasażerom pociągów czy samolotów) odnotowały w styczniu rok do roku tylko „Newsweek Polska", „Gazeta Polska", "Gość Niedzielny" oraz „Wprost" – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Pierwszy tytuł sprzedawał w styczniu średnio 133,9 tys. egz. (o 13,4 proc. więcej niż przed rokiem), „Gazeta Polska" osiągnęła wynik 72,9 tys. egz. (wzrost rok do roku o 13,2 proc.), "Gość Niedzielny": 144,5 tys. egz. (wzrost o 0,1 proc.), a „Wprost": 132,5 tys. egz. (wzrost o 8,2 proc.).
Najwyższa sprzedaż sposób wszystkich tytułów miał ciągle publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": 336 tys. egz., ale i on nie uchronił się przed spadkami tego wyniku. Był on niższy niż przed rokiem o 9,1 proc. Kolejne były "Gość Niedzielny", „Newsweek" i „Wprost", a następne: ukazujący się od początku tego roku tygodnik „Do Rzeczy" (jego wynik to 127,5 tys. egz.), „Polityka" (120,1 tys. egz., spadek o 5 proc.), kolejny nowy tytuł - „ Sieci" (na rynku od listopada ubiegłego roku) z wynikiem 120 tys. egz. Następne były: „Gazeta Polska", „Uważam Rze": 29,4 tys. egz. (spadek o 77,4 proc.), „Przekrój": 23,1 tys. egz. (spadek o 23,6 proc.), „Przegląd": 19,4 tys. egz. (spadek o 4,8 proc.), „Tygodnik Powszechny" (spadek sprzedaży rok do roku o 15,7 proc.) oraz publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum": 12,9 tys. egz. (spadek o 15,4 proc.).