E-commerce to szansa na większy polski eksport

Polscy przedsiębiorcy dość ostrożnie podchodzą do sprzedaży zagranicznej w formule e-commerce. Pandemia jednak po części wymusza tę formę ekspansji.

Publikacja: 24.05.2021 09:45

E-commerce to szansa na większy polski eksport

Foto: Tegoroczne, jak i ubiegłoroczne, spotkania w ramach Programu Handlu Zagranicznego odbywają się w formule online. Źródło: materiały prasowe

Ruszyła kolejna, siódma już edycja Programu Handlu Zagranicznego. Podczas pierwszego z trzech bieżących spotkań poświęconych e-commerce w kontekście eksportu eksperci z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), firmy doradczej PwC i Izby Gospodarki Elektronicznej analizowali sprzedaż polskich produktów za granicę w formule e-commerce w Europie, szczególnie w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

CZYTAJ TEŻ: Kryzys nie oddzieli nas od Niemiec
Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Eksport
Polsko-irlandzka wymiana gospodarcza rośnie jak na drożdżach
Eksport
Czas na dobry sezon trójmiejsko-brytyjski w biznesie
Eksport
Wielka Brytania to wicelider odbiorców polskiej żywności
Eksport
Polska wołowina i wieprzowina trafią na ponad stumilionowy rynek
Eksport
Nastroje eksportowe w Niemczech nieco lepsze