Bez sztucznej inteligencji w biznesie ani rusz

Zaawansowane algorytmy wkraczają na dobre do naszego życia.

Publikacja: 09.03.2016 21:00

Do 2018 r. ponad połowa projektowanych aplikacji będzie posiadała wdrożenia z zakresu sztucznej inteligencji – szacuje firma badawcza IDC. Dane o użytkownikach i procesach są gromadzone oraz przetwarzane. Przekładają się na wzrost efektywności, a przy odpowiedniej skali – również na spadek kosztów. Szacuje się, że do 2020 r. zastosowanie sztucznej inteligencji w narzędziach biznesowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych przyniesie redukcję kosztów o nawet 60 mld dol.

Cel: skuteczna reklama

Pozostało 85% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Hubert Kamola został prezesem ZA Puławy
Biznes
Rosja kupiła już zachodnie części do samolotów bojowych za pół miliarda dolarów
Biznes
Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie
Biznes
Legendarny szwajcarski nóż ma się zmienić. „Słuchamy naszych konsumentów”
Biznes
Węgrzy chcą przejąć litewskie nawozy. W tle oligarchowie, Gazprom i Orban