Reklama
Rozwiń
Reklama

Przedsiębiorczy duch w pokoleniu Y

Aż 61 proc. przedstawicieli pokolenia Y na świecie deklaruje chęć zostania przedsiębiorcą.

Aktualizacja: 13.08.2015 11:48 Publikacja: 13.08.2015 11:15

Przedsiębiorczy duch w pokoleniu Y

Foto: Bloomberg

Wierzą też w wartość edukacji, choć ponad połowa narzeka na jakość studiów. Aż 53 proc. przedstawicieli pokolenia Y na świecie dostrzega coraz bardziej pogłębiającą się przepaść pomiędzy edukacją a zatrudnieniem. Choć pokolenie Y (tzw. Millenialsi) jest przekonane, że edukacja jest bardzo ważna dla dalszego rozwoju kariery (twierdzi tak 75 proc. z nich), to niepokoi ich znaczący rozdźwięk między potrzebami młodych ludzi i rynku pracy, a ofertą edukacyjną uczelni - wynika z raportu „YouthSpeak 2015" przygotowanego przez studencką organizację AIESEC i firmę doradczą PwC.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama