Reklama

Przedsiębiorczy duch w pokoleniu Y

Aż 61 proc. przedstawicieli pokolenia Y na świecie deklaruje chęć zostania przedsiębiorcą.

Aktualizacja: 13.08.2015 11:48 Publikacja: 13.08.2015 11:15

Przedsiębiorczy duch w pokoleniu Y

Foto: Bloomberg

Wierzą też w wartość edukacji, choć ponad połowa narzeka na jakość studiów. Aż 53 proc. przedstawicieli pokolenia Y na świecie dostrzega coraz bardziej pogłębiającą się przepaść pomiędzy edukacją a zatrudnieniem. Choć pokolenie Y (tzw. Millenialsi) jest przekonane, że edukacja jest bardzo ważna dla dalszego rozwoju kariery (twierdzi tak 75 proc. z nich), to niepokoi ich znaczący rozdźwięk między potrzebami młodych ludzi i rynku pracy, a ofertą edukacyjną uczelni - wynika z raportu „YouthSpeak 2015" przygotowanego przez studencką organizację AIESEC i firmę doradczą PwC.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama