Reklama

Mieć pomysł na rekrutację

Już dawno minęły czasy, gdy na ogłoszenia o pracę umieszczane w gazetach spływały setki życiorysów.

Publikacja: 16.08.2016 19:57

Mieć pomysł na rekrutację

Foto: materiały prasowe

W ostatnich ośmiu latach rolę prasy przejęły internetowe portale pracy, których efektywność ulega gwałtownemu pogorszeniu od ok. 18 miesięcy. Spływ życiorysów kończy się zazwyczaj na kilkunastu sztukach, z których znaczna część nie spełnia wymagań. Taki trend jest w głównej mierze spowodowany tym, że w Polsce od 2015 r. mamy de facto rynek pracownika, a kandydaci przyzwyczaili się do tego, że to o nich zabiegają pracodawcy. Nie poświęcają już tyle uwagi na przeszukiwanie ogłoszeń, lecz czekają na oferty. Swoją drogą popularne portale ogłoszeniowe nie potrafią nadążyć za zmieniającym się rynkiem i nie proponują żadnych nowatorskich i efektywnych rozwiązań rekrutacyjnych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek pracy
Specjaliści bardziej niż menedżerowie odczuli pogorszenie na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Rynek pracy
Już niemal każdy programista pracuje z AI
Rynek pracy
W 2026 r. firmy szykują dalsze hamowanie wzrostu płac
Rynek pracy
Firmy nie radzą sobie z Zetkami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Rynek pracy
Kobiety w zarządach dużych spółek. Bliżej nam do krajów arabskich niż do Unii
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama