Reklama
Rozwiń
Reklama

Mieć pomysł na rekrutację

Już dawno minęły czasy, gdy na ogłoszenia o pracę umieszczane w gazetach spływały setki życiorysów.

Publikacja: 16.08.2016 19:57

Mieć pomysł na rekrutację

Foto: materiały prasowe

W ostatnich ośmiu latach rolę prasy przejęły internetowe portale pracy, których efektywność ulega gwałtownemu pogorszeniu od ok. 18 miesięcy. Spływ życiorysów kończy się zazwyczaj na kilkunastu sztukach, z których znaczna część nie spełnia wymagań. Taki trend jest w głównej mierze spowodowany tym, że w Polsce od 2015 r. mamy de facto rynek pracownika, a kandydaci przyzwyczaili się do tego, że to o nich zabiegają pracodawcy. Nie poświęcają już tyle uwagi na przeszukiwanie ogłoszeń, lecz czekają na oferty. Swoją drogą popularne portale ogłoszeniowe nie potrafią nadążyć za zmieniającym się rynkiem i nie proponują żadnych nowatorskich i efektywnych rozwiązań rekrutacyjnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama