Reklama

Mieć pomysł na rekrutację

Już dawno minęły czasy, gdy na ogłoszenia o pracę umieszczane w gazetach spływały setki życiorysów.

Publikacja: 16.08.2016 19:57

Mieć pomysł na rekrutację

Foto: materiały prasowe

W ostatnich ośmiu latach rolę prasy przejęły internetowe portale pracy, których efektywność ulega gwałtownemu pogorszeniu od ok. 18 miesięcy. Spływ życiorysów kończy się zazwyczaj na kilkunastu sztukach, z których znaczna część nie spełnia wymagań. Taki trend jest w głównej mierze spowodowany tym, że w Polsce od 2015 r. mamy de facto rynek pracownika, a kandydaci przyzwyczaili się do tego, że to o nich zabiegają pracodawcy. Nie poświęcają już tyle uwagi na przeszukiwanie ogłoszeń, lecz czekają na oferty. Swoją drogą popularne portale ogłoszeniowe nie potrafią nadążyć za zmieniającym się rynkiem i nie proponują żadnych nowatorskich i efektywnych rozwiązań rekrutacyjnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama