Jeśli kurs pociągu został odwołany lub opóźniony o minimum 60 minut pasażer może skorzystać ze zwrotu kosztu biletu bądź z innego zaoferowanego połączenia...
O czym musi być poinformowany klient? Kiedy można odstąpić od umowy? Jak złożyć reklamację? Na te i inne pytania odpowiada Europejskie Centrum Konsumenckie.
Brak kolejnego doładowania telefonu na kartę oznacza, że przepadają niewykorzystane środki. Czy czterej najwięksi operatorzy telekomunikacyjni naruszyli pr...
Kosmetyki zawierające składniki poddawane testom na zwierzętach nie mogą być wprowadzane do obrotu na terenie UE także wtedy, gdy testy przeprowadzono poza...
Uznanie zastosowanych w umowie kredytowej kursów CHF z tabeli banku za abuzywne nie skutkuje nieważnością umowy ani koniecznością przewalutowania kredytu n...
„Bez BIK", „Bez sprawdzania historii kredytowej" – tymi hasłami spółka Kredyty-Chwilówki reklamowała swoje oferty, mogąc wywołać u konsumenta błędne wrażen...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał już dwa pisemne stanowiska dotyczące toczącej się sprawy sądowej. Oba na wniosek frankowiczów - pisze Marek N...
Wytwarzanie produktów ekologicznych jest bardzo restrykcyjne. Jednak ja wynika z kontroli Inspekcji Handlowej nie zawsze w takich miejscach jak eko bazar,...
Urząd antymonopolowy prowadzi postępowania wyjaśniające wobec firm telekomunikacyjnych. Celem jest sprawdzenie zakresu i sposobu udostępniania przez nie na...
Uczestniczy zeszłorocznego, nieudanego żużlowego Grand Prix na Stadionie Narodowym mogą liczyć nie tylko na częściowy zwrot pieniędzy za bilety, ale także...
Sprzedaż komputera wyposażonego w preinstalowane oprogramowanie nie stanowi sama w sobie nieuczciwej praktyki handlowej – orzekł w środę Trybunał Sprawiedl...