Reklama
Rozwiń

Zwrot towaru: nietrafiony prezent pod choinką

To tradycyjny sklepikarz zdecyduje, czy przyjmie zwracany przez konsumenta produkt. Jeżeli jednak sprzedaje go przez internet, to takiej swobody już nie ma. Klient ma 14 dni na zwrot.

Aktualizacja: 26.12.2016 08:38 Publikacja: 26.12.2016 08:00

Przedsiębiorca prowadzący tradycyjny sklep nie musi przyjmować zwrotów.

Przedsiębiorca prowadzący tradycyjny sklep nie musi przyjmować zwrotów.

Foto: 123RF

Przedświąteczny nastrój i towarzysząca mu gorączka przygotowań i zakupów mogą się skończyć nietrafionymi decyzjami, gdy dla siebie lub bliskich kupimy niepożądaną przez nich rzecz.

Kiedy wolno ją zwrócić? To, jakie prawo przysługuje konsumentowi w tym zakresie, zależy przede wszystkim od miejsca zawarcia transakcji.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców