Reklama

Zwrot towaru: nietrafiony prezent pod choinką

To tradycyjny sklepikarz zdecyduje, czy przyjmie zwracany przez konsumenta produkt. Jeżeli jednak sprzedaje go przez internet, to takiej swobody już nie ma. Klient ma 14 dni na zwrot.

Aktualizacja: 26.12.2016 08:38 Publikacja: 26.12.2016 08:00

Przedsiębiorca prowadzący tradycyjny sklep nie musi przyjmować zwrotów.

Przedsiębiorca prowadzący tradycyjny sklep nie musi przyjmować zwrotów.

Foto: 123RF

Przedświąteczny nastrój i towarzysząca mu gorączka przygotowań i zakupów mogą się skończyć nietrafionymi decyzjami, gdy dla siebie lub bliskich kupimy niepożądaną przez nich rzecz.

Kiedy wolno ją zwrócić? To, jakie prawo przysługuje konsumentowi w tym zakresie, zależy przede wszystkim od miejsca zawarcia transakcji.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama