Reklama

Czy korporacja radców prawnych poluzuje zasady reklamy

Radcowie prawni myślą o złagodzeniu wewnętrznych przepisów dotyczących m.in. informowania i pozyskiwania klientów.

Aktualizacja: 10.09.2018 18:43 Publikacja: 10.09.2018 17:48

Czy korporacja radców prawnych poluzuje zasady reklamy

Foto: Adobe Stock

Reguły reklamy radców prawnych i adwokatów w Polsce są najbardziej restrykcyjne z przeanalizowanych krajów. Nawet bardziej niż w Niemczech – uznali niedawno eksperci Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości. Badali oni – pod kątem prowadzenia działalności przez profesjonalnych pełnomocników – ustawodawstwa nie tylko naszych zachodnich sąsiadów, ale i przepisy Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii czy Stanów Zjednoczonych. Samorząd radcowski uznał, że do tematu reklamy warto powrócić.

Móc się wyróżnić

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama