Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Przedsiębiorca może rozliczyć w podatkowych kosztach wydatki na studia uczące zarządzania biznesem.

Publikacja: 12.01.2023 20:00

Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Foto: Adobe Stock

Znajomość strategii marketingowych przyda się w działalności. Ułatwi zdobywanie klientów, dzięki czemu wzrosną przychody firmy. Dlatego wydatki na studia można zaliczyć do podatkowych kosztów. Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 15 listopada 2022 r. (nr 0115-KDIT3.4011.660.2022. 2.AWO).

Wystąpił o nią przedsiębiorca zajmujący się produkcją urządzeń medycznych. Prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Kilka miesięcy po jej założeniu zapisał się na studia z zarządzania. Uczy się na nich wielu rzeczy, m.in. marketingu i strategii budowania marki. Poznaje też tajniki przedsiębiorczości, ekonomii czy księgowości. Dowiaduje się, jak pozyskiwać środki na inwestycje oraz zarządzać pracą w zespole (gdyby zdecydował się na zatrudnienie pracowników).

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Konsumenci
Sąd Najwyższy orzekł w sprawie frankowiczów. Eksperci komentują
Prawo dla Ciebie
TSUE nakłada karę na Polskę. Nie pomogły argumenty o uchodźcach z Ukrainy
Praca, Emerytury i renty
Niepokojące zjawisko w Polsce: renciści coraz młodsi
Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Aplikacje i egzaminy
Postulski: Nigdy nie zrezygnowałem z bycia dyrektorem KSSiP