Reklama

„Wsiąść do pociągu: Paryż”: Komunikacją przez Paryż

„Wsiąść do pociągu: Paryż” to okazja, by odwiedzić Francję bez ruszania się z domu.

Publikacja: 26.04.2024 17:00

„Wsiąść do pociągu: Paryż”, wyd. Rebel.pl

„Wsiąść do pociągu: Paryż”, wyd. Rebel.pl

Foto: materiały prasowe

W tym roku Paryż będzie przeżywał oblężenie. Igrzyska olimpijskie przyciągną miliony turystów. Drogie zazwyczaj hotele już podniosły ceny, windują je także restauracje, kawiarnie i kluby. Zwykli mieszkańcy planują na ten czas opuścić miasto. Nie chcą zmagać się z zaplanowanymi strefami bezpieczeństwa, regularnymi kontrolami osobistymi i tłokiem w miejskiej komunikacji. No i oszustami oraz kieszonkowcami, którzy już szykują się na żniwa.

Planszówka „Wsiąść do pociągu: Paryż” to okazja, by poczuć paryski klimat bez nadwyrężania portfela. Gra należy do popularnej serii „Wsiąść do pociągu”, a ściślej jej odnogi poświęconej transportowi miejskiemu. Rozgrywka przebiega tu szybciej, trwa najwyżej kwadrans, a uproszczone zasady pozwalają błyskawicznie wybudować sieć połączeń między najważniejszymi paryskimi atrakcjami, od Łuku Triumfalnego po Ogrody Luksemburskie.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Panda Spin”: Pokręcone karty
Plus Minus
„Strange Adventures”: Aksjologiczny zimny prysznic
Plus Minus
„Ministranci”: Bunt oszukanych dzieciaków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Joanna Lamparska: Góry, historia i rocznica
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama